Hoe verwijder ik 'vooraf ingestelde favorieten' uit mijn Samsung internet favorieten tab?

Ik heb altijd prima gebruik gemaakt van Samsung internet en sites favorieten gemaakt, zodat ik die kan zien bij 'favorieten'. Vandaag staan er opeens plots rond de 17 'vooraf ingestelde favorieten' die ik niet kan verwijderen, ook niet als ik ze ingedrukt hou. Tering irritant, want ik moet naar beneden scrollen voor mijn andere bookmarks. Er staat ook T-Mobile, Voetbal International, Funda, etc. terwijl ik deze nooit gebruik.
Heeft iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen?
Nogmaals, vóór vandaag stonden ze nog niet in mijn favorieten. Ik heb mijn telefoon geüpdatet maar dit hielp ook niets.
Alvast bedankt!
Edit: op de foto staat wel 'verwijderen', maar dan worden maar 2 favorieten verwijdert die daarna meteen weer verschijnen. De rest kan ik niet verwijderen.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Apps
5.5K
Ritsuka
2 jaar geleden
Wat raar. Ik heb ook een Samsung telefoon, en ik kan gewoon favorieten verwijderen. Heb ook niet zo'n lijst.

Antwoorden (1)

Er zijn meer – maar betrekkelijk weinig - mensen die hier last van hebben.
Een oplossing wordt niet gevonden.

Wat ik zelf zou proberen:

Wis data en cache van Samsung internet.
https://www.samsung.com/au/support/mobile-devices/how-to-remove-cache-and-data-of-your-browser/

Als dat niet helpt: verwijder Samsung internet.
https://browserhow.com/how-to-get-rid-of-samsung-internet-browser/
Installeer Samsung internet dan weer:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sec.android.app.sbrowser&hl=nl&gl=US

Het kan zijn dat het een recente bug is. In dat geval zou je over een maand kunnen googelen op:
'preset bookmarks' 'samsung internet' (Periode: afgelopen maand).
Misschien worden er dan oplossingen geboden.